10.15.2012

Περπατώ, περπατώ εις το δάσος...

Ο Σύλλογος του Ωδείου Σύμης την Κυριακή το πρωί οργάνωσε περίπατο στο δάσος. Συναντηθήκαμε στις 8:00 στην Αγία Μαρίνα και με οδηγό μας την κυρία Σταματία ξεκινήσαμε την ανάβαση του βουνού με στόχο να φτάσουμε στο Μικρό Σωτήρη.

Η ανηφόρα ήταν μεγάλη και το μονοπάτι δύσκολο αλλά δεν χάσαμε τον ενθουσιασμό μας.

Στην κορυφή του βουνού θαυμάσαμε τη θέα του Χωριού και του Πεδιού από ψηλά.
 Στο αλώνι που βρήκαμε εκεί ξεκουραστήκαμε και ετοιμαστήκαμε για το υπόλοιπο της διαδρομής.

Φτάσαμε στο ναό της Παναγίας της Χαμιώτισσας και συνεχίσαμε για το Μικρό Σωτήρη. Είχαμε πλέον μπει στο κατάφυτο κομμάτι του νησιού και περπατούσαμε μέσα στο δάσος.
Μετά από λίγα λεπτά περπάτημα φτάσαμε στον προορισμό μας, στο Μικρό Σωτήρη.

Η τοποθεσία υπέροχη όπως και η φιλοξενία της κυρίας Σταματίας. Όλη η παρέα έφτασε στο κατάλυμα της όπου και μας κέρασε καφέ και διάφορες λιχουδιές!

Όταν ήρθε πια η ώρα του γυρισμού χωριστήκαμε σε δυο ομάδες, κάποιοι, οι πιο τολμηροί,κατέβηκαν το βουνό, ενώ οι υπόλοιποι προτίμησαν να περπατήσουν και να βγουν στον ασφαλτοστρωμένο δρόμο.

Περάσαμε υπέροχα! Απολαύσαμε την περιήγηση μέσα στο δάσος, μάθαμε πληροφορίες για την ιστορία του τόπου, γελάσαμε και γυμναστήκαμε!
Ανυπομονούμε για την επόμενη εξόρμηση!!!