9.16.2012

Καταπολέμηση της νύστας!

Η σχολική χρονιά ξεκίνησε και πρέπει να συνηθίσουμε το πρωινό ξύπνημα!!!


Το άκαρδο ξυπνητήρι χτυπάει, 
η μαμά φωνάζει "Ξύπνα παιδάκι μου, θα αργήσεις για το σχολείο"
και εσύ λες από μέσα σου "Πέντε λεπτά ακόμη...μόνο πέντε λεπτά"

Τελικά ξυπνάμε...ετοιμαζόμαστε και φεύγουμε για το σχολείο. Δεν μπορούμε όμως να αφήσουμε πίσω αυτό το βάσανο... τη ΝΥΣΤΑ!


Τι μπορούμε να κάνουμε για να καταπολεμήσουμε τη νύστα και την εξάντληση ώστε να μπορέσουμε να μείνουμε συγκεντρωμένοι στο μάθημα;

1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Βάζω ένα πρόγραμμα στις καθημερινές μου δραστηριότητες. Αφού γυρίσω από το σχολείο δε χασομερώ στην τηλεόραση και στο internet ώσπου να έρθει η νύχτα και να μην έχω προλάβει να διαβάσω. Πρέπει να έχω ένα πρόγραμμα για τις δουλειές που πρόκειται να κάνω. Έτσι θα είμαι σωστός στις υποχρεώσεις μου και θα έχω και ελεύθερο χρόνο.
2. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
Είναι βασανιστικό να ψάχνεις το πρωί τι ρούχα να βάλεις και που είναι το ταίρι της κάλτσας...Ακόμη πιο αγχωτικό είναι να προσπαθείς τελευταία στιγμή να βρεις που καταχώνιασες το Ανθολόγιο και το βιβλίο Εργασιών της Γεωγραφίας!!! Ετοιμάζω την τσάντα μου από το βράδυ και βρίσκω τα ρούχα που θα βάλω την επόμενη μέρα.  
2. ΒΡΑΔΙΝΟΣ  ΥΠΝΟΣ  
Για να μη με πάρει ο ύπνος στο θρανίο φροντίζω να κοιμάμαι νωρίς το βράδυ. Ακολουθώ ένα πρόγραμμα και δεν θα χρειάζεται να διαβάζω μέχρι αργά. Βάζω όριο στη τηλεόραση και στον υπολογιστή. Κοιμάμαι νωρίς για να μπορώ να αντέξω τις δραστηριότητες της επόμενης ημέρας.
3. ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ
Ένα καλό πρωινό ξυπνάει το σώμα μας και δίνει ενέργεια για να συμμετέχουμε καλύτερα στο σχολείο και να βρισκόμαστε σε εγρήγορση. Πριν φύγω από το σπίτι πρέπει πάντα να έχω πάρει πρωινό. Όλο και κάτι θα υπάρχει...πορτοκαλάδα; γάλα με δημητριακά; ένα αβγουλάκι ίσως; ένα τοστ; ή μήπως προτιμάτε φρυγανιά με βούτυρο και μέλι;

και το σχετικό τραγουδάκι...



Δεν υπάρχουν σχόλια: